welcome to my blog

MyEm0.Com MyEm0.Com MyEm0.Com MyEm0.Com

Monday, July 4, 2011

pelik bin benar..

ishhh xpenah2 ada org dedicate lagu kt aku..
neh kali pertama kot ada org dedicate lagu kt aku..
adhoiii mimpi ape ntah org yg bg lagu uh kt aku...

ermmm sape???
sape eks...sape2 je la..bia ah rahsia..hehehhehe~~
lagu pe???lagu dadali
di saat aku mencintaimu..
perghhhh terbaik sangat..ape kaitan plak dak neh nak bg lagu 2 kat cik yna.
pelik neh tp benar..
papehal pom sy hargaiii..
benda dah berlaku la awk..
sy xbleh nk wt pape la awk..sory la awk..

disaat aku mencintaimu~~
cinta ka awk kt sy..
syg ka awk kt sy neh???
awk
awk, nape bru sekarang nk syg sy..
kenape bru skrg awk nk suh sy ada kt cc awk??

hayati la lagu neh..cik yna xtaw nk ckp pape dah..
**konklusinye hargai lah org yg syg kita dan sygilah org yg kita sygi sblm terlambat..





Mengapa kau pergi
Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu
Berharap engkau jadi kekasih hatiku
Malah kau pergi jauh dari hidupku
Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta
Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta
Semoga engkau kan mengerti
Tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta
Maaf sungguh ku tak bisa
Untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Aku inginkan diri mu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...